
Μία από τις γλωσσικές ενότητες ήταν αυτή της αλληλογραφίας.
Οι μαθητές χρειάστηκε να γνωρίσουν τα βήματα της αποστολής και παράδοσης ενός γράμματος.
Έτσι, σε συνεργασία με ένα τμήμα β’ τάξης ενός σχολείου από διαφορετικό νομό γράψαμε ένα γράμμα προς έναν άγνωστο και μακρινό συμμαθητή περιγράφοντας το εβδομαδιαίο πρόγραμμά μας και τις εξωσχολικές δραστηριότητές μας.
Το κλείσιμο του φακέλου και η καταγραφή των στοιχείων αποστολέα – παραλήπτη ενθουσίασε τα παιδιά και απόρησαν βλέποντας το ταξίδι που θα έκαναν οι επιστολές τους πάνω σε χάρτη μα η απίστευτη χαρά και έκπληξή τους ήρθε, όταν έλαβαν τα γράμματα των μαθητών του άλλου σχολείου.
Παρατηρήθηκε, λοιπόν, πως ο ρόλος του παραλήπτη ήταν λίγο πιο συναρπαστικός από του αποστολέα. Ήταν μια δράση τόσο αληθινή και παρμένη από την καθημερινή ζωή.
Τελευταία ενημέρωση στις 3 Ιουλίου 2023