Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι εκπαιδευτικοί της Φυσικής Αγωγής διοργάνωσαν αθλητικές δραστηριότητες και δράσεις δράσεις που προάγουν την ευγενή άμιλλα μεταξύ των μαθητών και τους παρακινούν να συμμετέχουν σε οποιοδήποτε είδος αθλητικής δραστηριότητας με στόχο την αγάπη τους για την άθληση και την υγεία τους.
Παράλληλα τους δόθηκαν ερεθίσματα για να υιοθετήσουν συνήθειες υγιεινής διατροφής.
Κεντρικός στόχος σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας είναι η δραστηριοποίηση και ενεργοποίηση των μαθητών/τριών για συμμετοχή τους σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις εντός του σχολείου. Ο συνδυασμός ψυχαγωγίας και άσκησης θα οδηγήσει στην απόκτηση ενός υγειούς τρόπου ζωής και βελτίωσης της φυσικής κατάστασης των μαθητών/τριών, αποβάλοντας την αδράνεια και την υποκινητικότητα, που αποτελούν τις κύριες αιτίες αύξησης της παχυσαρκίας στους νέους σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.
Το σύνθημα της ημέρας ήταν «Αγαπώ την άθληση- Αγαπώ την Υγεία μου» και γι’ αυτό τον σκοπό πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις:
1) αερόβιες κινητικές δραστηριότητες δίνοντας έμφαση στο γρήγορο βάδην, καθώς επίσης και τρέξιμο, σκυταλοδρομία, σχοινάκι, χορός κ.ά.
2) ομαδικά-ατομικά αθλήματα, καλαθοσφαίριση 3Χ3, ποδόσφαιρο 5Χ5, χειροσφαίριση, πετοσφαίριση κ.ά. (με δυνατότητα δημιουργίας και μικτών ομάδων).
Η Α΄ και η Β΄ τάξη το 1ο δίωρο έπαιξε δρομικά παιχνίδια σκυταλοδρομία-στεφάνια σε κύκλο-παιχνίδι συνεργασίας μεταφορά στεφανιού από παιδί σε παιδί χωρίς να λύσουν τα χέρια-ουρίτσα κυνηγητό). Στο προαύλιο, με τη βοήθεια των Γυμναστών Μιχαηλίδου Μελπομένη και Στάμο Νικόλαο, σχημάτισαν τέσσερις σταθμούς με διαφορετικό κινητικό παιχνίδι ο καθένας και οι μαθητές άλλαζαν κυκλικά κάθε σταθμό ανά είκοσι λεπτά.
Στον πρώτο σταθμό τα παιδιά συμμετείχαν σε σκυταλοδρομία με τρέξιμο και στόχο-στον δεύτερο σταθμό έπαιξαν κυνηγητό ουρίτσες-στον τρίτο σταθμό έπαιξαν ομαδικό παιχνίδι dodje ball-στον τέταρτο σταθμό ένα παιχνίδι τρεξίματος που ονομάζεται “καρέκλα”.
Το 2ο δίωρο η Α΄τάξη διάβασε ένα παραμύθι με θέμα «Υγιεινό κολατσιό» και έκανε πικνικ στον αύλειο χώρο του σχολείου.
Το 3ο δίωρο με εικαστικές δημιουργίες κατέγραψε τα χαρακτηριστικά του αγαπημένου της αθλήματος.
Η Β΄τάξη παρακολούθησε ένα βίντεο ‘’Ο Asterix σε αγώνες στίβου» και γνώρισε τα οφέλη του αθλητισμού. Στη συνέχεια οι μαθητές διάβασαν βιβλίο με θέμα την άθληση και τη σωστή διατροφή.
Η Γ΄ τάξη και η Δ΄ τάξη το δεύτερο δίωρο συμμετείχαν κυκλικά κάθε είκοσι λεπτά σε σταθμούς με αγώνες σκυταλοδρομίας και ομαδικά αθλήματα χάντ μπολ και dodje ball.
Ο πρώτος σταθμός περιλάμβανε κινητική δραστηριότητα σκυταλοδρομίας με τρέξιμο και στόχο-ο δεύτερος σταθμός σκυταλοδρομία με κινητική δραστηριότητα, εμπόδια και παιχνίδι παπουτσοδρομίας-ο τρίτος σταθμός παιχνίδι dodje ball-ο τέταρτος σταθμός ομαδικό αγώνα χαντ μπολ με τη συμμετοχή όλων των μαθητών/τριών.
Το πρώτο δίωρο οι μαθητές/τριες της Γ τάξης παρακολούθησαν βίντεο με αθλήματα και ακολούθησε συζήτηση πάνω στην προσπάθεια και στα οφέλη του αθλητισμού-έπαιξαν αυτοσχέδιο επιτραπέζιο παιχνίδι με αθλήματα και τέλος ακολούθησε κατασκευή διατροφικής πυραμίδας.
Οι εκπαιδευτικοί των Γ1 και Γ2 τάξεων πρόβαλαν βίντεο με αθλήματα (έμφαση στην προσπάθεια και τα οφέλη του αθλητισμού)-έφτιαξαν επιτραπέζιο παιχνίδι με αθλήματα-και κατασκεύασαν τη διατροφική πυραμίδα.
Η Δ΄ τάξη συζήτησε για την υγιεινή διατροφή και απεικόνισε τη διατροφική πυραμίδα
Οι μαθητές/τριες των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων το τρίτο δίωρο συμμετείχε σε ομαδικά αθλήματα μπάσκετ, χάντ μπόλ και σκυταλοδρομίες όπου τα τέσσερα τμήματα άλλαζαν κάθε δεκαπέντε λεπτά αθλητική δραστηριότητα.
Η εκπαιδευτικός της Ε1΄τάξης μίλησε με τους/τις μαθητές/τριες του τμήματος για την ισορροπημένη διατροφή (από Φυσικά Ε΄Δημοτικού).
Η εκπαιδευτικός του Ε2’ έπαιξε με τους/τις μαθητές/τριες επιτραπέζιο παιχνίδι με θέμα την υγιεινή διατροφή-και προσέγγισαν εικαστικά τα αθλήματα.
Η εκπαιδευτικός της Μουσικής του σχολείου τις ώρες διδασκαλίας της παρουσίασε στα παιδιά τους εθνικούς ύμνους των χωρών που έχουν διακριθεί στους Ολυμπιακούς αγώνες, καθώς επίσης και τον Ολυμπιακό Ύμνο.
Ο εκπαιδευτικός των Αγγλικών με τους μαθητές στις διδακτικές του ώρες έφτιαξε κρυπτόλεξα στα Αγγλικά με Αθλήματα.
Τελευταία ενημέρωση στις 2 Ιουλίου 2023