Σεβασμός

Τα παιδιά της Β΄- Γ΄και Δ΄τάξης έφτιαξαν ζωγραφιές μετά από συζήτηση για το σεβασμό αποτυπώνοντας την έννοια του.

Μέσα από παιχνίδια ομαδικά και ατομικά καλλιεργήθηκε η έννοια του σεβασμού στους κανόνες, στους αντιπάλους, αποδοχής της ήττας.

Οι μαθητές των Α ‘ , Β ‘ , Γ ‘ , Δ ‘ , Ε ‘ , ΣΤ ‘ , τάξεων συζήτησαν για τα θετικά και τα αρνητικά συναισθήματα.

Μιλώντας για τα θετικά συναισθήματα ανέφεραν την αξία του Σεβασμού. Οι Α ‘ , Β ‘ , Γ ‘ , τάξεις άκουσαν και τραγούδησαν το τραγούδι ΄Αν όλα τα Παιδιά της γης ΄και ζωγράφισαν την έννοια Σεβασμός σκεφτόμενοι τι σημαίνει για τον καθένα ξεχωριστά.
΄Ολα τα παιδιά πρέπει να συνεργάζονται μεταξύ τους και να σέβονται το ένα το άλλο για να μπορούν να λειτουργούν σαν μια ομάδα
Σεβασμός είναι να φέρεσαι όμορφα στους άλλους ανθρώπους.
Πρέπει να σέβομαι όλα τα άτομα είτε στο σπίτι μου είτε στο σχολείο μου.
Πρέπει όλοι να είμαστε ενωμένοι και στις δυσκολίες μας να βοηθάμε ο ένας τον άλλον.
Οι Δ ‘ , Ε ‘ , ΣΤ ‘ , τάξεις άκουσαν και έμαθαν το τραγούδι “Να αγαπάς” του Παντελή Θαλασσινού που μιλά για την Αγάπη του ανθρώπου για τη ζωή, τις αξίες, τη φύση και το περιβάλλον. Ο Σεβασμός κάνει τον άνθρωπο καλύτερο και του δίνει ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Δημιουργεί σωστές και ανθρώπινες σχέσεις και καλή επαφή με τη φύση και το περιβάλλον. Οι μαθητές ζωγράφισαν την έννοια του Σεβασμού με τη δικής τους έμπνευση και φαντασία.

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ European Tunes Choir for Peer Bullying με θέμα τον « ΣΕΒΑΣΜΟ» που συμμετέχει το σχολείο μας οι τάξεις Δ ‘ , Ε ‘ , ΣΤ ‘ συζήτησαν το θέμα και δημιούργησαν projects για το πως αντιλαμβάνονται την έννοια.

Οι μαθητές της ΣΤ ‘  εμπνεύστηκαν μετά από καταιγισμό ιδεών και χρησιμοποιώντας την φαντασία και το δημιουργικό ταλέντο τους ένα ποίημα με την ακροστιχίδα της λέξης RESPECT .
Η Ε’ τάξη έφτιαξε αφίσα (poster) με το πως αντιλαμβανόμαστε την έννοια του σεβασμού (π.χ προς τους ανθρώπους, προς τα αντικείμενα, προς τους χώρους) .
Η Δ ‘  τάξη δημιούργησε συνθήματα που επιδοκιμάζουν ή αποδοκιμάζουν πράξεις που σχετίζονται με την έννοια «ΣΕΒΑΣΜΟΣ» .
Με τις δράσεις αυτές οι μαθητές προσπάθησαν να κατανοήσουν στην πράξη το νόημα του σεβασμού και πως βιώνεται η έννοια μέσα από πρακτικές της σχολικής ζωής με στόχο να διαχυθεί η γνώση αυτή και στην καθημερινότητά τους.
In context with the program Erasmus+ EUROPEAN Choir for Peer Bullying that our school is currently participating in themed “RESPECT” our students In grades 4th, 5th, 6th discussed the issue and created projects on how they grasp the meaning of the term.
6th grade students using their vivid imagination and creativity and after brainstorming came up with two original poems with the acrostic of the word RESPECT.
5TH graders created a poster on how they understand the term. They focused on respect towards people, towards things and towards places.
Finally, 4th grade students drew inspiration from mottos that approve or disregard actions that relate to the meaning of RESPECT and they made different posters.
Through these activities students tried to literally comprehend the meaning of the term RESPECT and how it is experienced in the practices of their school life with a view to projecting it on their daily routine.

 

 

Vimeo video 2

Vimeo video 3

Vimeo video 4

 

 

Τελευταία ενημέρωση στις 3 Ιουλίου 2023

Μοιράσου το!